tragiska liv


helgen har verkligen varit kalasbra, eller helt ärligt så ville jag inte veta vissa saker men det är väl bättre att veta än att inte veta helt enkelt..

fredagen var lugn, en riktig hemmakväll som var riktigt välbehövligt må jag säga. Myste & bara tog de lugnt, skulle bli sängen tidigt men de gick inte speciellt bra det heller så.

Lördagen spenderades i stan med Harry & sis, blev mkt shopping & skratt. Jag vart ganska mobbad men det är väl sådant man får ta ibland, kan inte vara på topp jämt.  På kvällen vankades det fest hos Tim, grymt rolig kväll med grillning, volleyboll, kubb, trevligt folk & dricka. Kvällen slutade runt 4 hos Anna & Fredrik, tack för sovplatsen! Kvällen var både alldeles alldeles underbar men även kaotisk. Vissa saker ville jag inte veta men om sanningen ska fram är det alltid bättre att veta, men folk snackar så mycket olika så när man tror man får veta sanningen av den riktigt personen kanske man hört ngt annat. Liten by & mkt skitsnack det är sådant man får leva med skulle jag tro. Bjuder på lite bilder efter vår lilla "bonnafest" som många kallar den:














Söndagen var grymt seg, vaknade 7.15 för kan verkligen inte sova när jag har druckit + alla flugorna som irriterade var det bara att kliva upp. Blev film i soffan tills de andra hade vaknat, mycket bra morgon :) Blev lite fin frukost & sedan körde Stina hem mig. TACK! Hemma blev de lite mat & solning. Somnade ute i solen & sov cirka 1 h. Bakade blåbärspaj & sedan blev det att kolla KFF som vann :) Tog mig ut på en liten liten löprunda, närmare 3.5 km. Avslutade med armar, mage & rygg. Var grymt tungt & jag insåg att det kmr bli väldigt tungt att komma tillbaka helt. Kommer nog ta lång tid & allt sådant, men vill jag så kan jag & jag vill verkligen bli bättre på alla håll. Så om jag får vara fri från alla olyckorna nu så ska jag nog klara mig bra.

dina ord värmde, jag vet bara inte om jag ville höra sanningen..

Nu ska jag köra sis till frisören & efter de blir de nog en långpromenad. Har "semester" denna veckan så borde nog göra ngt av mitt tragiska liv. Ikväll börjar ibträningen, ÄNTLIGEN! Ska se om jag kan gå för fullt för känner fortfarande lite i nacken men vi får väl se.

nu måste vi åka, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0