2 dagar kvar

har jobbat idag 8-14, sedan fixade jag lite julklappar på Media Markt till lillkusinerna & sedan jobbade jag 15-18 med mamma sedan. Så mycket jobb idag, har inte alls varit i toppform men det känns väl såhär när man är ledsen & sårad. Jag borde veta för varit med om det X antal ggr ju. blää!
" otur i kärlek, tur i spel" sägs det, när ska jag vinna miljonen då? :P



Stina den fina ringde idag & bjöd in mig på övernattning i Kalmar. Efter mycket velande bestämde jag mig för att snart köra in, behöver sluta tänka på vissa saker för det hjälper inte att jag ältar det hela tiden & "jag är jag" kan inte förändra mig för ngns skull. Världen funkar inte sådan tyvärr. Så Stina & jag ska mysa med film & äta lite. Jag har ätit väldigt dåligt på sistone då jobbet tar mkt tid & har man inte matlåda med sig slänger man i sig ngn frukt bara. Har man två kvartar blir de ännu värre att hinna med ngt vettigt att få i magen.

" Standing Strong by Sarah Dawn Finer "
" Mitt liv är mitt by Molly Sandén "

dessa två låtarna spelas flitigt i min dator nu, verkligen två låtar som beskriver. Sedan blir man stark av dem, eller iaf jag.
" Inget kan gå fel när jag står stark "

Nehe, dags att packa väskan & slänga i sig en banan & köra till Kalmar.


Imorgon är de jobb 10-16 på City Gross & sedan " uppesittarkväll " med familjen, det ska bli myss :)



PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Lullu

Du börjar bli gammal, sitter & tittar på bingolotto om kvällarna nu mera ;)

2009-12-24 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0