flitiga Malin

Jag tog aldrig soffan, jag valde en annan väg. Min bror kom & hämta hundarna & han åkte lite innan tolv & sedan dess har jag hunnit:

- Dammsuga köket
- Dammsuga groventrén
- Tagit bort flyttkartongerna på mitt rum
- Tagit bort tv:n
- Fixat alla papper
- Grejat med CV:et
- Dammsugit & dammat

osv...

Hade en tjock TV på mitt rum tidigare & den har gett upp eller ngt sånt knäppt så jag gjorde en liten myshörna där ist. Tänkte köpa mig en fin tv sen när jag är påväg hemifrån.

Dessa sakerna måste jag göra innan de är sovdags:

- Packa träningskläder
- Gymma med Ews
- Hämta lillsyrran
- Panta flaskor
- Handla
- Duscha
- Jobba

osv..

så har varit enormt flitig idag fast jag trodde jag skulle hamna i soffan men icke. känner mig stolt, det var nog allt jag egentligen ville säga.



78 -------> 66


PUSSS


Kommentarer
Postat av: jenna

78-66?

2009-12-03 @ 17:58:02
URL: http://mrsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0