back to one


Hej & hå nu är himlen blå..

ehh, nee egentligen är den lite blå + vit. Ganska kallt ute ikv faktiskt.

Om jag ska summrera helgen så har den varit kanon, verkligen kalasbra!

Fredag: Jobbade till 18, kollade lite fotboll & vidare upp till Övraby där de var grillning & mys. Det blev såklart utgång så runt halv tolv blev det Kalmar & vallen. Efterfest såklart när de stängde dock inte någon lång stund för mig, var hemma runt halv fyra helt kalasseg men hade en sjukt rolig kväll på vallen alltså.

Lördag: Fick jobba mellan 10-13 & sedan var jag död resten av dagen. Var chaffis till mammi & pappi som kollade Svensson Svensson i stan & åt senare på stekhuset. De hade fått det i julklapp av oss barn & det var tydligen uppskattat :) Spenderade min kväll med lillsis, tacos & hyrfilm stod på schemat. Såg " I taket lyser stjänorna" & "bröllopsduellen".. Båda filmerna var ganska bra men jag kom fram till att jag nog gillar action mest alltså.

Söndag: Skulle jobbat med mammi lite men de blev inställt, kollade runt lite på utbildningar osv. Vet inte riktigt vad jag vill hitta på i höst så jag ville se vilka möjligheter som finns men jag blev inte så mycket klokare av det så jag ger nog snart upp. Lagade mat til familjen, räfsade lite för pappa har trimmat häckarna idag osv. Åkte sedan upp till Torsås & avverkade två rundor i spåret + lite intervall + armhävningar & mage. Körde ganska lugnt idag då jag ville se hur kroppen mådde efter "alla" sjukdomar som har besökt mig men den kändes faktiskt ganska pigg, så var skönt. Schemat inför sommaren är ju inte att leka med så gäller att följa det slaviskt skulle jag tro. Sis tyckte jag hade blivit tjock efter 2.5 vecka i soffan så dags att ta tag i livet kanske :P Dubbelhaka & mer höfter är tydligen det som har förstorat sig, dags att sätta fart & bli fit till vattenfestivalen ;)



Veckan som kommer är de sjukt mycket jobb, stänger 4 dagar. Men får sluta tidigt på fredag och det är ett stort plus, hoppas på lite minigolf då kanske. På onsdag hoppas jag de blir bio med Ews & karin när jag har slutat, behöver träffa de tjejerna! På lördag är det även byalagsfotboll, sker här hemma på fotbollsplanen en gång om året. Så jag ska vara med i chefens lag, ICA MÖRE heter vi so watch out ;) Hört att några har sjukt grymma lag så vi blir nog ganska besegrade men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken ;) Kommer nog förhoppningsvis bli ganska roligt.


Saker jag ser framemot:

Vattenfestivalen 18 juli
Utomlands med Liza, (Sanna?), (Sis?) + (kompis?).. Bokar nu till veckan så får vi se vilka vi blir.
Gotland med innebandylaget 14-16 augusit
Göteborg med innebandylaget Björnslaget (början av september)

Sedan hoppas jag på en tur till mormor & morfar också några dagar, får kolla läget lite om vi kanske kan åka några dagar i slutet av juli. Bara sis & jag kanske, ska snacka med henne nu om de & kolla hur hon jobbar.

din gotlänning, jag saknar dig & våra pratstunder ;) mhihih..

Nehe, nu blir de sängen för börjar 8 imorgon & slutar 20.. då blir de en liten löprunda om jag orkar..

natti natti..


Kommentarer
Postat av: jeili

Gullunge. Duktig du är som tränar!!! Verkligen bra!! :)

Ser fram emot när ni kommer ner.

2009-07-06 @ 10:23:11
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0