fixar & grejar


Idag ska det tydligen vara lite grillning, kubb & " väggen" här hemma hos mig samt volleyboll. Så idag har jag varit sjukt effektiv för det är mycket som ska hinnas med, men godegud vad skoj det är när man ser att det blir snyggt & bra. Jag hade ätit frukost & allt sådant till 9 & detta har jag hunnit med sedan dess :)

- Klippt gräsmattan
- Plockat upp gräs som pappa hade samlat ihop efter klippningen
- Fixat grillgallrena
- Borstat plattorna + asfalterna
- Letat volleybollnät, platsboll + kubb
- Hittat volleybollnät + kubb
- Rengjort toalett, dusch & handfat
- Dammsugit hela nedervåningen
- Lagat mat till mammi & mig
- Rengjort kylskåpet


Det som återstår att göra innan jag blir helt nöjd & innan gästerna kommer är:

- Sätta upp volleybollnätet
- Handla platsboll
- Handla mat
- Koka kyckling
- Dammsuga mitt rum
- Fixa min garderob ( ifall någon får för sig att rota ) ;)
- Fixa systers rum lite
- Tvätta min spegel
- Duscha
- Fixa iordning mig (hår, smink,kläder)
- Sätta upp kubbet


nu kom pappa hem så nu ska vi fixa volleybollnätet iaf :) och jag lovar ta kort ikväll som jag kan lägga upp här ;)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0