funny


förra rubriken kan nog kort & gott säga hur min hemresa gick till. Vägen hem gick kalasbra fram tills att jag kom till E22:an 2.5 mil hemifrån, då krockar jag med ett råddjur. Jag mår bra, har blivit en erfarenhet rikare & allt sånt. vill bara tacka alla (mina föräldrar, stor del) för allt stöd & sådant. det var en riktigt chock som man nog inte kan förstå riktigt, men sådant är livet helt enkelt. Träningen blir dock lidande då jag skadade nacken igår, har ont i den iaf så ska uppsöka läkaren imorgon & se vad de säger.

dagarna uppe hos mormor & morfar var verkligen kalasbra & sköna, har slappnat av ordentligt & bara njutit av min ledighet. det var verkligen välbehövligt så att säga, men nu är man hemma till verkligehten igen. Den "hemliga" saken jag skrev på min blogg för ett tag sen handlade om ett nytt jobb, ska nämligen börja jobba på canal digital kundtjäns. Får se hur det jobbet kommer vara för mig, börjar den 10: onde augsti :)

nu ska jag iväg till torsås & gå med Ews & sedan blir de promenad med Harry ikv runt 21. så jag får lite motion iaf :P

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Liza

. Saknar dig vännen så jag Hoppas du snart återställer kroppen från olyckan så att du har ork att ses snart, var alltför länge sedan nu. Grattis til jobbet förresten!

2009-07-31 @ 23:28:30
URL: http://azilliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0