fy skäms :(


Okej, jag får skämmas BIG TIME"!!! Det blev ingen löpning idag heller, det är bara att konstatera att mitt liv är kaos för tillfället. Slutade vid 15, åkte & handlade sedan blev det att hjälpa pappa med djuren. Hem & äta, sedan har jag bara fixat bilen, packat & stressat runt typ. Alltså ingen löpnign & denna veckan var det bara 2 pas på 5 km vadera så de ska jag fixa! Får bli på lördag helt enkelt.


Imorgon jobbar jag till 13, sedan drar jag in till Kalmar & sedan vidare till Dalarna till mormor & morfar. Jag kör vår V 70 helt själv så får se hur detta ska sluta, får ta många pauser helt enkelt. :P

jag skriver imorgon så ni vet om jag har överlvet & jaaa! JAG HAR BLIVIT TJOCK :O


nu väntar nya Wallander filmen.,

pusselipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0