halsont


Fick sluta halv fem idag för hade blivit fel i schemat jippe, då blev jag happy :) Hade tänkt avverka första passet i semsterträningen idag men jag hoppar nog de för jag har ont i halsen. Tror gårdagens träningspass var lite för tidigt kanske, men det kändes verkligen okej i kroppen men men..

Igår var träningen iaf:

2.6 km i högt tempo
500 m * 4 i hög backe, intervall
20*3 situps
15*3 armhävningar

Så jag hade ett flås & kroppen vill tydligen annorlunda än vad jag vill så bara att vila lite & sedan dra av passen med början imorgon kanske.


Träningen på pass 1 är såhär:


Uppvärmning

7.5 km långdistans
Bållyft 40*3
Armhävningar smalt grepp 30*3
Plankan 50 sek*3
Utfallssteg 30 pb * 3
Finnen fram 30 st
Finnen bak 30 st...

Jag vet verkligen intte vad finnen är för någon så om någon vet så tar jag tacksamt emot era förslag :) Dock blir denna träningen kanske på tisdag eller onsdag för mig för jag är inte så superpigg. Har 2 pass till jag ska avverka denna veckan också så vi får väl se hur jag ska få till att i kalenderna. på lördag är de fotboll hela dagen & motion där :)

Nu ska jag ner & förbereda mig för KFF-MFF, ladda Kalmar ;)

later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0