helgen V.28


I fredags fick jag som sagt nattbesök, många har varit nyfikna på vem denna hemliga människan var & många har trott att det var en kille. Ack så fel, det var Nina som jag delade säng med. Vi snackade skit & skrattade åt allt, var länge sedan jag hade så roligt med den flickan!

Lördagen spenderades på Ekvallen, byafotboll stod på schemat & jag sparkade igång "tuneringen" i målskyttet, gjorde tuneringen första mål. Wii, dock blev det sedan en måltorka för mig tyvärr. Vi vann 2 matcher, förlorade 2 & seplade en lika tror jag. Vi gick iaf inte vidare men om man ska se till det stora hela så ska vi vara nöjda, det var grymt bra lag som var med. Eftermiddagen & liten del av kvällen spenderades hemma med Nina & lillsis. Gjorde oss iordning och sådant sedan åkte vi till Martin där pojkarna var, spenderade en liten stund där & vidarew till Ekvallen. Med magont så vart jag inte så supersocial utan ville mest hem, fick skita i utgången i Kalmar tyvärr med Liza & Stickan. förlåt! Hamnade hemma i min säng alldeles för sent efter lite incidenter som nog inte ska skrivas här, men Liza & Stickan vet iaf vad jag menar & det var anledningen till att jag aldrig kom in till stan.


Sov alldeles för sent på söndagen & sedan det vara slapp till tusen, sprang en 3 km`s runda & sedan blev de 1.5 mils promenad också. Sängen blev det väldigt tidigt för var helt slut.


Idag ska jag lämna bilen på verkstan & under tiden blir det en promenad. Måste även köra pass 1 på sommarträningen då jag bara gjorde 1.5 pass V.28 pga sjukdomar & att kroppen inte känns riktigt 100 än. Men denna veckan ska jag fixa alla 3 passen har jag bestämt mig för. Så det blir en runda upp till slingan sedan & köra intervallen ´+ styrka. Vill även gå med Ews ikv & Harrysson var också sugen., Får se hur jag ska hinna med allt ;)

nu blir de te att göra iordning rummet & mig själv, ser ut som en häxa...

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0