igen


jag skriver igen för någonstans måste jag skriva, jag vill bara skrika, jag vill gråta, jag vill skratta, jag vill le. jag vill jag vill jag vill! JAG VILL VETA VAD JAG VILL GÖRA MED MITT LIV!!!!

Jag blir sjukt frustrerad för jag vet verkligen inget, jag kom in på turism i Kalmar. Jag ville ju se om jag kom in på juristlinjerna men de fick jag inte, är det min egna dröm jag lever eller är de eran? Jag skulle vilja vara som alla andra som säger: Jag ska bli bla bla bla bla, jag ska börja plugga i höst till bla bla bla. Det är typ 2.5 vecka kvar av juli & jag vet inte vad jag vill. Jag måste svara på antagningsbeskedet annars mister jag min plats osv, vad vill JAG göra? JAG JAG JAG JAG, jag blir knäpp eller rättare sagt är jag sjukt knäppp nu...

vill jag jobba i höst, åka som au-pair, spela innebandy, börja plugga. Vad tusan vill jag göra? Jag vet vad jag INTE vill göra, jag vill inte bli 80 år & säga till mina barnbarn att jag jobbade hela livet & besökte typ bara Grekland, Spaninen osv. Jag vill kunna berätta om mitt äventyr till liv osv, allt sådant som jag långt inne i själen vill. Jag har ingen pojkvän nu, jag har inget. jag skulle kunna åka när jag vill. Vännerna & familjen finns alltid kvar! jag vill jag vill jag vill jag vill, jag vill verkligen veta vad jag vill göra. jag vill inte vara kvar i Kalmar hela mitt liv & allt sådant. Jobba på ICA & hos mamma hela livet, utan jag vill utvecklas. bli stor & allt sådant, bli nöjd över livet så jag kan se tillbaka när jag blir gammal att jag levde ett grymt bra liv iaf. ohhhh, sicken ångest!

nu ska jag sluta skriva innan ni blir rädda för min knäppa sida, men denna tjejen som skriver idag ser man inte alltför ofta. denna tjejen är full av frustation, ilska, glädje, ångest, sorg osv..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0