joooobbb


igår var de jobb mellan 11-20 & sedan bio med Ews. Såg proposal & den var väldigt rolig & verkligen helt klart sevärd. Tack för en underbar kväll hjärtat med mycket prat & mys :)

Idag ska jag jobba 13-20, så ligger i sängen nu & funderar på om jag ska ge mig ut ikväll & träna eller om jag ska hinna med det nu innan. Det blåser sjukt mycket ute & jag kan verkligen inte bestämma mig vilken runda jag ska springa för vi har inte någon riktigt bra här hemma. Bara asfalt överallt typ & det tycker jag inte om att springa på... Sedan blir de ganska tajt om tid också. Ni ser, jag hittar bortförklaringar hela tiden för att slippa. Men idag ska jag tusan springa!

nehe, nu ska jag ge mig ut i regn & blåsten!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0