likadana dagar


jaa, alla mina dagar ser absolut likadana ut & det är verkligen inget skoj. Idag jobbade jag, 8.15-18.30 en grymt lång dag med mkt stress pga att varorna hade kommit. Imorgon är jag ledig ifrån ICA men ska hjälpa mamma, ska även hjälpa pappa med djuren & de tkr jag ska bli mysigt. Vår granne är nämligen bortrest så pappa sköter djuren, kossor & hästar. Dock har inte vi ansvar för hästarna, men de hade jag gärna haft men men :) Tycker det är mysigt att vara i ladugården & prata med de små live, jag är knäpp I know.


igår sökte jag som sagt lite jobb, får se om jag får ngt napp. Blev även sugen på att plugga till hösten idag när jag fick brev hem men jag kan verkligen inte besluta mig hur jag ska göra. Har som tur 30:onde juli på mig. Bestämde mig även idag för att jag ska kosta på mig tågbiljetter till mormor & de, måste komma iväg lite så det får bli en liten resa dit upp även om biljetterna går på cirka 1000 kr tur & retur. Så imorgon ska jag ringa dem & kolla läget så de inte har allt för mycket uppbokat så de kan ha lite tid till mig också ;) Åker isf lör-ons, så blir några dagar uppe i Dalarna :)


Ser dock inte ljust ut för Liza´s & min utlandsresa, resorna är alldeles för dyra så det blir väl att vi får åka någon gång lite senare i höst när de har sjunikt. Det sägs att det sjunker när skolorna börjar så det är bara att kolla läget & hålla utkik. blev inte någon träning idag heller för har fortfarande halsont, surt men sant. Så blir att ge sig ut imorgon på en runda, det måste jag verkligen! Opps, nu måste jag kolla när anmälan till tjejmilen gick ut & sedan blir de sängen. Tidigt imorgon igen.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0