nattbesök

 jobbat mellan 8-30-17 idag, tjockade i mig en pizza med Nina på lunchen + skitsnack :)


imorgon är de som sagt byafotbollen, ska spela 4 matcjher & jag tror precis inte att vi kmr ta oss vidare men man kan alltid hoppas & tro. Fram med den rätta inställningen, ska befinna mig 8.45 imon på Ekvallen pigg & alert. Ska visa chefen att pizzan jag åt idag inte har någon inverkan på mig ;)  haha!  krossa krossa krossa FIA ;) för hon ska tydligen vara med, haha. ska bli roligt att se hennes fotbollstalanger.. Står också mellan två val, grilla med folket imon efter fotbollen eller ut med tjejerna i Kalmar. Kan verkligen inte bestämma mig, ni får se vad jag bestämmer mig för på söndag ;)

nu ska jag fixa rummet & spela hög musik & drömma mig bort.

tack igår för hjälpen med det personliga brevet :)

oppps, nu kom visst nattbesöket & jag ser ut som skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0