ny favorit


jag trotsade faktiskt regn & blåst idag & begav mig ut på en löprunda. Efter mycket övervägande så bestämde jag mig för Korslycke rundan som jag vet är 9.2 km, jag vet det pga att jag har kört & mätt den med bilen en gång för jag tänkte att någon gång ska jag springa den. Sagt & gjort så blev det idag, var riktigt nöjd när jag kom hem. Joggade mig igenom hela rundan & ökade lite i slutet, gick dock inte något. Sedan blev det armhävningar & mage när jag kom hem, blev tajt om tid pga det tog 1 h att springa så var hemma vid 12 & vid 13 skulle jag börja jobba tajt tajt!

På jobbet är de sjukt hektiskt just nu, ska jobba 9-17 imorgon men drar nog mig uppåt till 8 för måste göra tusen grejer känns de som innan kunderna & alla varona kommer.

efter jag slutat imorgon så är de långhelg då jag inte jobbar förrän på tisdag igen, ska bli sjukt skönt. lördag blir det hela dagen fotboll här hemma på Ekvallen sedan blir de kanske lite fest på kvällen, jag kör nog dock nyktert. Ska inte festa förrän vattenfestivalen har jag sagt, får se hur de går..


min nya favorit jag ska berätta om är: en grov macka med bregott, leverpastej & inlagd gurka/smörgåsgurka det är sjukt gott alltså!


nu ska jag ta fram lite "poesimusik" & ta fram min konstnärliga sida..


tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0