på G


nu har jag alldeles för mycket på G alltså, dagen idag har varit hektisk men samtidigt så sjukt rolig & mysigt. Jobbade mellan 8-13, lagade mat & slappade. Plockade blåbär med farmor, mycket mysigt & välbehövlig pratstund med henne.

Hemma blev det att åka & handla sedan hjälpa pappa med grannens djur som han har & tar hand om nu för grannen är iväg på cykelsemester. Jag insåg att jag nog egentligen är en riktig bondflicka som inte är rädd att få lite skit under naglarna för jag tyckte det var kalasroligt att dra fram hö ( dock grymt jobbigt ), ta bort skiten & snacka med djuren. Hemma blev det att rensa alla blåbären & sedan duschen. Kolla KFF som tyvärr inte räckte hela vägen men de spelade grymt bra så man måste nog vara nöjd iaf...

sitter nu & filosoferar över mitt liv, borde egentligen fixa min garderob som är kaos men det får bli imorgon med alla andra tusen sakerna. På fredga händer det en ganska stor sak, utvalda personer vet vad som händer & ni resten får veta det när jag vet hur de gick osv. Åker även till mormor & morfar en sväng för att komma bort lite. Ska bli kalasmysigt faktiskt, åker antingen fre el lör & stannar till tis-ons. Får se hur allt känns osv, men ska verkligen bli skönt att komma bort. Belv ingen träning idag för de hanns inte med så imorgon efter jobbet ska jag tusan ge mig ut.


Nu väntar en het plattång på mig, för måste platta håret lite innan jag lägger mig annars är de kaos imorgon.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0