pass 1


imorgon gjorde jag pass 1 på träningsschemat & det kändes grymt skönt. Hade Daniel med som sällskap & det var grymt skönt att ha en grabb att springa med som man vet inte ger upp osv. Var grymt stolt över honom att han klarade de, efter gjorde vi massvis med styrka & sådant. Riktigt gutt kändes det när man var klar, på kvällen blev det promenix med Harry & sedan satt vi ute i våra trädgårsmöbler på plattorna fram tills halv tolv & bara snackade massa skit. Länge sedan jag snackade med den tjejen riktigt ordentligt så det var grymt skoj :)

Idag har jag jobbat 10-20, var sjukt mkt att göra på jobbet osv. Nu ikväll har jag spelat minigolf med Jenna, Tim & Lollo. Jag kom 3:a så jag var inte så super dålig :P

Imorgon är jag ledig, så ska avverka pass 2 sedan blir det att städa, klippa gräsmattan, upp med volleybollnätet & osv. Blir nämligen lite grillning & mys här hemma imorgon med det gänget. Ladda inför lördag ;)

nu måste jag sova, är kalastrött.


natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0