resumé


Nu vart det ett jäkla tag alltså:

Onsdag: Det var kalasskoj här hemma med lite folk, åt, spelade spel & bara hade det mysigt. Slutade med att jag blev fyllechaffis in till stan. Kvällen avslutades alldeles för sent men hade en kanon dag/kväll.

Torsdag: Jag jobbade i 8 h, slutade vid 20 & då gav jag mig ut på en löparrunda. Sprang 9 km på 50 minuter så jag var ganska nöjd faktiskt, sedan blev det styrka. Packade in lite saker i husvagnen som skulle användas i helgen.

Fredag: Jobbade, sedan blev det ner till Dalskär & lite minifest. Hade husvagnen där nere pga vattenfestivalen så umgicks med Jenna, Tim & de gänget. Verkligen supermysigt, sängen blev ett faktum runt 1 efter att mitt liv hade blivit helt kaos.

Lördag: Vaknade alldeles för tidigt men sov en runda på förmiddagen sedan. Fixade & grejade hela dagen inför festen som skulle äga rum. Käkade pizza med Stina & Harry, liten förfest hos ANna & Fredde sedan drog jag vidare till Fia & vidare till Linus. Ner till Bergkvara blev det runt 22, tack Julia för skjutsen! Kvällen var lite kaotisk men ändå bra, den kvällen fick mig att inse tusen bra saker! Jag ska öppna nya kapiteln i livet & stänga dem gamla, bara leva & vara med mina vänner samt träna. Det är så mitt liv ska se ut nu.

Söndag: Vaknade upp tidigt, jobbade mellan 13-17. Innan gosade jag med min underbara 2-åriga kusin som var här på besök. SJutk seg dag som slutade hos Smeds med ltie spel & skitsnack. Mycket välbehövlig kväll helt enkelt.

Måndag: Jobbat hela dagen, sjukt stressig dag med folk hela tiden. Sitter nu vid datorn, ska fixa mitt personliga brev & söka lite jobb hade jag tänkt mig. Smeds vill att jag ska dyka upp hos dem men de blir nog sängen snart pga en lång jobbadag imorgon, hade önskat att jag kunde få ha semester men de tär väl såhär att vara ung helt enkelt. Kollat lite tågresor & insett att det är sjukt dyrt att åka tåg. Är nämligen ledig lör-ons nu te helgen & nästa vecka så vill åka upp & hälsa på mormor & morfar. Så jag tänker nog åka iaf, det får kosta vad det kostar liksom för jag vill verkligen träffa dem nu! Var inte så länge sedan men behöver komma bort ett tag så det skulle helt enkelt vara perfekt.


nehe, nu blir det personliga brevet & sedan sängen. SKulle tränat idag men halsont stoppar det så får bli imorgon ist.


natti natti.


Kommentarer
Postat av: Julia

Lugnt Malin! Kul att testa på "fyllechaffis", men föredrar hellre "fyllo" (tänkte jag skriva men jag skriver) det andra alternativet, då man är lite alkoholpåverkad! Faktiskt. ;)

2009-07-21 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0