träsmak i rumpan syndrom


idag har jag bara varit hemma, otroligt segt men har fått lite gjort. Sov alldeles för länge, men behövs nog när man inte är riktigt pigg. Nina kom & hälsade på och stannade här nästan hela dagen. vi låg ute 1 h i solen sedan snackade skit, fixade mitt rum osv. Lirade lite kort med lillsis. Var även uppe i Torsås nu ikv & kollade på mitt gamla lags försäsongsträning. Nu när jag har uppehåll med CL tänkte jag springa lite med det gamla laget, är inte så roligt att springa själv hela tiden så tänkte träna 2 ggr med dem & 2 ggr själv så blir de nog bra. Efter 2.5 vecka i soffan nu får jag nog starta försiktigt för det kommer nog vara riktigt tungt. Sedan jobbar jag till 20 båda dagarna nästa vecka då de tränar så jag får dra igång lite försiktigt på egen hand...

imorgon ska jag ge mig på att laga lite biffar osv till familjen, mumma.

nu ska jag kolla lite resor med Liza för de börjar faktist att dra ihop sig :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0