confused


tycker alla är så sjukt duktiga med att blogga osv medans man själv är väldans dålig på de men ni får helt enkelt ha överseende med de! Jobbat 8-19 idag så var hemma lite efter halv åtta & åt sedan kollade Idol. Sitter här helt slut med en sjuk huvudvärk, tror jag håller på att bli sjuk..blä!

Skulle egentligen packat idag men orkar verkligen inte, ska krypa ner i sängen & sova nu hade jag tänkt mig.

 

Imorgon ska jag te stan ngn gång med bussen för ska rasta min brors hundar sedan får jag låna deras bil & de blir möte + kolla match med innebandyn. Måste tänka ut en aktuell lagkapten också, när Daniel sa de orden han sa i måndags blev de genast mkt svårare. Tåls att fundera på.

På torsdag blir de tidigt då jag ska få lägenhetsnyklarna vid 9 & sedan får jag flytta in efter 12. Ska bli kalasskönt faktiskt. Äntligen nära stan & slippa pendlingen.

 

nu måste jag sova för annars somnar jag i datastolen.

 

nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0