Kalmarbo


jag har kommit på lite saker faktiskt som Kalmarbo osv.

- skönt att kunna cykla till allt
- hatar alla rödljus
- hatar "nettobron", den är sjukt jobbig
- tycker inte om blåsten då mitt plattade hår blir krull
- tog ett tag innan jag hittade sopprummet, folk trodde nog jag var en idiot som sprang runt bland lägenheterna & letade när det var precis framför mina ögon typ :P
- Insett att jag jobbar sjukt mkt nästa vecka & de blir ingen innebandy :(
- V 40 kommer jag hem några dagar, äntligen :D
- att bo ensam är dyrt


Idag har det annars varit en bra dag, behövde verkligen sova ut så sov till 11. Hoppade in i duschen, vidare till Inter Sport & lämnade matchstället för glömde mitt igår så jag fick lämna hela trunken. Cyklade till lägenheten, fix & trix sedan mötte jag upp Ellan & Ewe. Karin kom också så vi gick en trip på stan, de blev käk på 4 kök. Black & White, mycket mumma! Mätt & glad cyklade jag hemåt & sedan vart de jobb 17-21. På jobbet flyter det på bra, jobbar varje dag nästa vecka & ganska mkt också. Men de blir skönt när pengarna kommer, dubbla jobb för tillfället & vissa personer har inget så jag ska vara sjukt nöjd! Dock är de faktiskt förtjänat, har precis inte suttit hemma & rullat tummarna utan har kämpat för de.

Idag när vi satt & åt hände en rolig sak. Utanför fönstret gick det en barnfamilj, en mamma med barnvagn & sedan hade hon 2 barn i cirka 5-7 års åldern. Plötsligt stannar de & ungen på cirka 5 bast bara står & spyr. Helt från ingenstans bara spyr ungen rakt ut, en brun sörja som sedan folk trampade i :O De var ingen vacker syn men ganska roligt må jag då säga :P

Då jag inte har några kanaler sitter jag & kollar på kändisdjungeln, ska snart gå & lägga mig för imorgon blir de jobb 8-13 & sedan blir de en runda förbi stan kanske. Hittade en sjukt snygg tröja idag som jag funderar på om jag ska ha eller ej. Det tåls att se om de blir ngt eller ej. har världens största bergdisk så imorgon blir de nog diskning & städning..


Stor pastatallrik gäller imorgon då de står match på schemat, möter FIBK i Färjehallen vid 20.00 i Färjehallen! Det tåls att se om familjen dyker upp på plats eller inte :)

Nu blir de lite glass & sedan sängen.

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0