dags igen

nu vart det sånt här långt break ifrån bloggandet igen, vet verkligen inte varför jag kan få ihop 15 min för att skriva ett litet inlägg.

- brist på tid
- brist på fantasi
- orken

osv.

* det har inte hänt mycket i livet förutom jobb & sedan var jag en vecka i Sälen. en sjukt skön & underbar vecka men ändå
kaotiskt & mkt skitsnack. dock hör väl det till & man hade en föraning om det innan man åkte så.

* jag har även "lagt av" med innebandyn, gått från CL98 till Flyers. Ett beslut som berodde på att jag jobbar så sjukt mkt & kommer fortsätta göra de så jag har varken tid, ork eller kämparglöd som krävs för att jag ska kunna ha en backplats i div 2. I Flyers är det på mina villkor helt & hållet så det känns bra.
Fick ett underbart mejl av Liza D när jag skickade ut massmejl att jag ska sluta.
Hon är för fin den tjejen alltså!


om vi ska prata nutid så har dagen varit förbaskat slapp faktiskt, sovit lite i soffan fixat rummet & kollat på en film bara. hela veckan väntas det mycket jobb så jag ska kunna vara "helledig" på fredag men det kmr jag nog inte kunna vara iaf.
Ska nämligen till Växjö då & besöka min gymnasievän Julia Svensson som pluggar där ska visa mig Växjö stad så jag blir "kär" i staden. Funderar nämligen på att plugga där till hösten då de finns lite program jag är intresserad av för känner att jag måste börja plugga nu annars kommer jag aldrig göra det.
dock är de lite frågeteckan om bidrag osv men ska kolla upp det.
det känns faktiskt väldigt bra!

tänkte även att min blogg ska bli lite mer åt "träningshållet" nu, ställde mig på vågen idag & gillade inte alls vad jag såg. Nu har de verkligen gått utför & jag tror att om jag skriver de i bloggen så kmr jag bli ännu mer sporrad att försöka gå ner i vikt så imorgon ska jag köpa gymkort så får ni följa med mig på denna resan. Kommer skriva ut min vikt & förhoppningsvis mina mått (om jag hinner ta dem) sedan vilka mål jag har. Har bestämt mig för att ha ett mål i månaden som jag ska försöka uppnå. Så det kommer bli lite ändring på Malin Birgersson är de tänkt ;)


PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

om du är sugen så vill jag gärna gymma med dig! ;) puss

2010-01-24 @ 19:37:06
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0