riktigt riktigt dåligt

Äntligen har jag tid att skriva lite kort, jag lever iaf! Bloggen är precis inte min största prioritet för tillfället, alldeles för mycket andra saker som händer som är faktiskt roligare än att sitta framför datorn (Y)

2010 har börjat och likaså ett nytt kapitel i mitt liv, så därför skriver jag inget om nyår osv.


Idag är det den 7/1 & jag har faktiskt hunnit med ganska mycket på dessa sju dagarna in i januari.

- Jobbat väldigt mycket (som vanligt)
- Spelat första innebandymatchen (på väldigt länge)
- Umgåtts med nära & kära
- Shoppat både skidor, pjäxor & stavar

osv...

Jag har nog inte hunnit med så mycket faktiskt, om jag ska vara helt ärlig.. Har varit sjukt mycket jobb nu innan Sälen.

Påtal om Sälen så åker vi lördag natt, det är en stor längtan. Har sagt till mig själv att jag bara ska ha en sjukt rolig vecka & bli bättre på skidorna.
det som händer i Sälen, stannar i Sälen..

Anna & Jenna: För att ni inte ska bråka om dubbelsängen så har Stina & jag beslutat att vi ska dela på den & ni får våningssängarna ;)


Igår åkte jag skridskor & pulka med "gänget" här hemma, var faktiskt väldigt roligt. Dock kom jag fram till att hockey är nog inte riktigt min grej, men definitivt pulkaåkning. hihi.


Nehe, nu är de jobb 15-21.15 på City Gross har redan jobbat 07.00-12.30 idag.
En likadan jobbardag imorgon så får packa ner allt på lördag (Y)
en veckas semester sen i skidbacken med fint sällskap & såklart alkohol...

Nehe, dags att få i sig lite mat för att sedan köra in till Kalmar..!

slänge in två bilder från igår, den med oss alla fyra var fin :)

bilderna är snodda från http://mrsjenna.blogg.se/






Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

vad har du och stina för nytta med dubbelsängen då? Det är väl vi som har mest nytta utav dom? haha

2010-01-07 @ 14:41:46
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0