12h & sedan party el?


Igår skrev jag inget för  var verkligen inte alls pigg, fixade mitt G i engelska men var skitnära VG sa hon men hon sattade de inte iaf surkärring, ursäkta ordet men jag vatt arg. tränade därför stenhårt sedan åkte jag hem och la mig. är inte riktigt pigg, får se om de bryter ut något får ju hem & kurera mig nu. Sov i  2 h tills jag blev väckt av ett sms, men de kunde faktiskt inte vara bättre. Tyckte nog jag behövde gå upp.

Idag var sambo uppe halv sex, hon är trög. Gick nu vid 8 för de ska börja festa, hon kommer bli full! men hoppas de får roligt iaf. En annan ska kliva upp & fixa de sista sen bege sig inåt stan för ska med tåget hem till Småland, najs najs.

Idag är det valborg och jag funderar på att vara tråkig, köra nyktert. får man de? Just nu är jag inte alls sugen på party  men känslan kanske kommer när jag befinner mig i Småland, men vi får väl se. Somnade vid 2 igår, alldeles för sent. Vart ska ni vara ikväll?

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Syrran fylldes faktiskt år den 28/4 & glömde nämna de i bloggen så I´m sorry! Men nu är hon 17 år & ett närmare steg till 18 och allt vad det nu innebär.

syns i dimman ikväll people.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0