alive

Återigen, jaa jag lever everybody. Men ni förstår verkligen inte vad mitt liv går igenom just nu, steg upp vid 06.20 idag, åkte hemifrån vid 07.50 och har sedan var vi på skolan vid 08.30 och där har jag spenderat min dag fram till 18.00. Fy tusan alltså vilken lång dag, inget roligt när man inte kan få riktig & varm mat också. Matlåda tog vi med oss som bestod av 3 frukter, 2 knäckebröd, 2 ägg och vatten. vara koncentrerad en hel dag & leva på det, de går helt enkelt inte. Sedan är inte vattnet toppen här i Lund.

Tog bussen när vi hade varit på MAXI och handlat, skulle köpa busskortet i Malmö för trodde de hade öppet till 19 men de jäklarna stängde vid 18. Tror ni vi blev skitsura eller, ohh yeees ! I Lund stänger de vid 19 men inte i Malmö, trött & hungrig som man var då blev allt skit. Så imorgon får man betala bussen igen. Men ska köpa busskort imorgonbitti så jag har ett nu annars blir det dyrt alltså. Imorgon ser dagen precis likadan ut förutom att svenska mellan 16-18 är utbytt mot företagsekonomi B ist. Ska bestämma min muntatid angående rättskunskapen också & hoppas de blir på torsdag eller fredag före min lektion då. Blir nog på fredag.


Gry ska ut i Malmö imorgon också så får ta bussen hem själv, men nu vet jag hur de funkar så de är absolut ingen fara :) Bussarna går med så bra intervaller så det ska ordna sig bra. Blir ensam hemma då och de kan vara skönt de också. Plugg som vanligt sedan blir de även lite tvättning. Ikväll åt vi som hästar när vi kom hem, jag har precis skickat in mitt sista engelskauppdrag, fatta vilken lycka alltså :D skönt att ha de överstökat, munta på onsdag vid 13. dags att all realia ska fastna, kan ni förstå att vi ska lära in oss ett häfte på cirkus 15-20 sidor och sedan står de på så krånglig engelska också, rena tortyren. Joo, jag gymmade idag för första gången också, de var skitroligt. Så imorgon om Julia är på blir de löpning & även andra kroppsdelar. körde triceps, mage & bröst idag. hihi.


¨

Helt ärligt var det första dagen idag som jag verkligen kände bara för att ta bilen och åka hem, är inte vana vid såhär långa och intensiva dagar. Vill verkligen lyckas bra med resultaten med så man pressar sig själv till det yttersta. Däför jag inte ringde hem idag, hade helt enkelt inte orkat.

till er där hemma, förlåt att jag är sjukt dålig på att höra av mig men det är väldigt tufft här nere nu och kommer vara ett tag så ni få ha överseende. kommer hem på fredag som sagt för en kortvisit. Men sedan är jag hemma igen 30/4-6/5 antagligen. Då kan vi ses ;)


utmattad & trött så nu ska jag sova.

natti natti.


Kommentarer
Postat av: Susse

Jag håller med, vattnet smakar rikigt illa i skåne!

2009-04-22 @ 12:14:17
URL: http://svartvitfotograf.blogg.se/
Postat av: Julia

Drick renat vettja!

2009-04-22 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0