BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Träningen var grymt tung alltså, Johan körde verkligen slut på våra ben. Men fy tusan vad gutt det kommer vara när man är förhoppningsvis vältränad till sommaren sedan. Eller efter sommaren kanske man ska satsa på, lite längre tid.

Det var som sagt min sista innebandyträning idag & de suger hårt. Det är bara ett tag men jag kommer sakna gänget & inte få träffa de 2 ggr i veckan kommer vara så surt! Kommer hem te jubileumsfesten den 25:e och längtar som tusan till den faktiskt. Sedan blir de testmatch den 3: de maj som jag också ska komma hem till, för kan inte missa den & tänkta nyförvärv. Denna säsongen ska jag verkligen slåss för en plats och jag ska försöka bli bättre personligen också, de är mitt mål!

Imorgon kommer min kära vän Ewe hem också, godegud vad jag längtar efter den tjejen. Får hoppas på en träff imorgon innan jag åker, vill ha dig hemma nu!

Nu har jag precis gjort styrka & ska hoppa in i duschen. Blir lite rättskunskap & packning ikväll. Imorgon ska jag äntligen få träffa min kära & gamla vän Nina, är grymt dåliga på att träffas nuförtiden så kommer bli kalasroligt! Ska plugga & hon ska hjälpa mig att packa de sista har hon sagt, får se hur det går med de ;)

Saknar er i innebandyn redan!


later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har tränat på gym här i Lund ikväll. Fett NICE!

2009-04-15 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0