Bra dag

Det är tidiga mornar som gäller här uppe, idag var det vid 9. Bestämde oss för att åka till marieberg och kolla läget. Drygt 7 mil dit. Var ett stort shoppingcenter, lite likt nordstan. Så blev ganska mycket inhandlat faktiskt. Vårkläder är alltid roligt att handla :-) Hemma blev vi en stund och sedan vidare till bygdegården, firade morfar 70 år. Träffa alla kusinerna, mostrar, morbröder mm. Var mycket folk då mamma har 5 syskon och alla har barn. Men gud så mysigt! Bilderna kommer på fb när jag kommer hem. Syster och jag har precis kollat på film så nu ska vi krypa till sängs. Ska försöka somna in hade jag tänkt mig, blir väl lite tidigt imorgon med. Imorgon ska jag ut och träna också. Ska bli väldigt roligt faktiskt. Hoppas ni har det bra där hemma, kommer snart hem för en kort stund ;-) Stor bamsekram Er Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0