Bra dag

Solen har lyst hela dagen så man kan inte något annat än att vara glad, sedan har det varit fart & fläkt hela tiden och de gillar vi. Nyss hemkommen från vårmiddagen som verkligen var toppen, jag grät av skratt alltså. Denna underhållning Ida Gullstrand gör är så klockren, vi gillar henne! Maten var kanon & ettorna + Carola hade varit grymt duktiga på att ordna allt. Stort plus, man insåg hur lite det verkligen är kvar nu. Vad jag ska göra i höst??

plugg-innebandy, jobb-innebandy, plugg-utomlands, jobb-utomlands. dessa frågorna ställer jag mig själv, har verkligen ingen aning.

En bra sak är att vi fick schemat som vi ska ha nere i Malmö & jag borde väl säga att jag har ett bra schema. Jag är ledig den 25/4Cl98IC ska ha sin jubileumsfest så det är roligt, åker hem fredag kväll då jag har en lektion till 16 & åker tillbaka söndag eftermiddag. Jippiiiii :) De gjorde mig grymt glad att jag kan medverka på den festen faktiskt, redan köpt klänning ju ;) Den inkasserades med brudarna i gbg :)

Sedan har jag beslutsångest över valborg, har en lektion till 9.30 den 30/4 sedan är jag ledig fram till den 6/5. Så vet verkligen inte om jag ska hem & fira Valborg eller göra det nere i Malmö/Lund. De sägs att det är ett stort firande i Malmö/Lund så det lockar kanske lite mer, sedan ryktas det att ett kompisgäng ska ner till sina flickvänner under den tiden också så det blir lite känningar :) Men får se hur mycket hemlängtan jag kommer ha som sagt. Känns lite onödigt när man precis varit hemma helgen innan men denna helgen blir som sagt lite längre besökstid då :) Sista lektionen har jag 20/5 så har då cirka 1.5 vecka på mig att munta av lite kurser, kommer bli kanon. Jag beräknar vara hemma i Torsås igen den 27/5 :)


Nu ska jag plugga lite faktiskt, har grymt mycket som ska fixas innan Dalarna & sedan Skåne så.



Kommentarer
Postat av: Julia

Vi ska fira i Lund! Fatta va mycket folk!?!?!?!?!?!

2009-04-03 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0