duktig

Hamnade i skolan runt 9.15 då vi vikte lite tvätt & sådant hemma som hade tvättas och ska med till Dalarna. Fy tusan vad det är tråkigt att vika tvätt, det har jag kommit på nu!

Vart har solen tagit vägen då? Regnet bara öser ner här i Torsås, uscha vill ha sommar & sol. Ska ju åka imorgon & då vill vi ha fin himmel :) Även bra väder när vi är i Dalarna så får hoppas på det bästa helt enkelt. Vem dödade spindeln ? ;)

Fick ett mejl från min lärare som har jag i mitt projektarbete, hon hade läst min utvädering och rapport och hon var JÄTTENÖJD. Jag blev verkligen såååå glad, hoppas på ett MVG, vill ha det & tycker faktiskt jag är värd det också.

Har suttit med mitt företagsekonomi uppdrag 4 nu i 3 h, och äntligen blev jag klar. Skickat det till läraren precis för översikt & sedan vidare till läraren i Malmö. Så nu blir det rättskunskap så jag får in uppdrag 3 där.


Ska luncha med Julia & hennes mormor idag, blir mat på Victoria. Mumma, är faktiskt väldigt hungrig nu! Ska fira att jag har fyllt & Julia fyller den 13:onde. Undra vad jag ska hitta på för bra present till henne, den tåls att klura på :)



diggar verkligen denna bilden :)

later.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är fortfarande proppmätt... :P

2009-04-08 @ 15:17:58
Postat av: Malin

hahah, joo man blev lite mätt. dock tränade jag bort allt. haha ;)

2009-04-08 @ 22:53:37
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0