Fart&fläkt

Började med rättskunskap & hann 3 frågor, de tar så lång tid för det krävs så långa svar. blä! Men har iaf börjat och målet är att få in den antingen ikväll eller imorgon på förmiddagen. rök på att jobba åt mamma imorgon förmiddag med, men de ska nog gå fort.


Deklarerade även idag så har de klart innan jag åker, syrran & jag var i Torsås också och provade ring som jag ska få i studentpresent. Var tvungen att prova så vi vet storleken. Handlade lite & nu har vi precis slängt in lasagnen i ugnen, är grymt hungrig faktiskt.


Snart blir det mat när pappi kommer hem & ikväll blir de träning. Blir nog tufft men jag längtar faktiskt :)

nu ska jag lägga mig i sängen & läsa hänt extra.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0