Finally


Slutade visst vid halv sju idag, hade svenska B i två timmar men läraren är klockren så det är skitroligt så man kan stå ut helt enkelt. Har ätit lite mat och fixat lite nu. Ska sätta igång med rättskunskapen nu och plugga så jag känner mig väl förberedd. Fick G+ på mitt sista engelskauppdrag också, tror faktiskt den tanten har ställt in sig på att jag inte kan få högre än G så de känns lite meningslöst just nu faktiskt. för jag hade typ ca 8 grammatikfel i min bokrecension & då får jag G+. inget annat var fel bara de liksom. OHHH, blir ganska tokig. allt känns meningslöst att plugga på då. men men.


Imorgon är jag ledig på morgonen, dock börjar Gry tidigt så jag får väl pina mig upp :( BLÄÄ! Men ska munta vid 15 imorgon & har sedan lektion till 17 & sedan äntligen tar jag bilen hem till Småland igen för en helg hemma i bushen. Ska bli underbart att komma hem om jag ska vara helt ärlig, saknar mina parents a lot ! Sedan fest med innebandyn på lördag & spela på förmiddagen innebandy lag emellan föreningen. ska bli roligt !

Nehe, nu kallar rättskunskapen :)



- you can´t love another person before you can love yourself..

later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Grr! Sicken snygging! ;)

2009-04-23 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0