Födelsedag över

Om några minuter är de inte min dag längre, uscha! Har haft en bra dag & vill tacka alla för alla telefonsamtal, sms, kort mm.

Åkte in te stan med farfars 740, sicken pärla. Är otroligt tacksam att jag fick låna den så jag kunde träna, blev lite småmål & hade skoj. Fick dock inte igång stereon så inresan var inte så roligt. På hemresan hade jag en passagerare iform av Ola som hade varit hos en kompis & han ville hem te Torsås. Så fick en liten pratstund med honom & lämnade han i Torsås. Nu har jag precis kommit hem & lagt mig i sängen.

Imorgon blir de tidigt för ska lämna bilen hos farfar tidigt för han behövde den. Sedan ska jag hem & sova igen för ska spela squash & jobba på förmiddagen/eftermiddagen. Nu har jag kommit åt ngn knapp på datorn så texten är helt cp, uscha.

nu blir de scrubs.

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0