Fullt

Uppe med tuppen idag, är faktiskt skönt att gå upp tidigt. Ska åka med mammi upp till Torsås när hon kommer hem & sätta mig & plugga i skolan, får mycket mer gjort där. Har en lektion halv elva sedan nästa kvart i två, efter blir de träning i Kalmar. Möte om framtiden vid 18, ska bli skoj & se vad den nye tränaren vill. Läste tidningen idag & hårdträningen skulle komma igång andra maj, dags att ligga på i Lund då :)

Min käre vän Ewe åker idag till Gran Canaria, flygplanet har redan lyft. Hoppas du får en skön vecka vännen i solen, det är du värd :)


La faktiskt fram ganska mycket kläder och sådant som jag ska ha med mig till Dalarna igår, kommer väl tyvärr glömma hälften. Men men, ska ju inte vara där så superlänge. Kommer hem måndag eftermiddag igen.


bjuder på en squashbild :)


den 17:onde blir det Lund, längtar :)

later.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-08 @ 08:47:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Julia

OBS! Bilden är förvrängd, jag har inte så stor rumpa!

2009-04-08 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0