Imorgon !

IMORGON SMÄLLER DET, DE VERKLIGEN SMÄLLER!

Helt ärligt så kan jag inte förstå att imorgon ska jag iväg och bo i en annan stad i 6 veckor utan min kära familj och mina vänner runt mig ungefär hela tiden. Eller vänner har jag iform av mina klasskompisar där nere men min käre familj kommer jag inte se så mycket av :( Kommer sakna dem! Dock ska de börja läsa min blogg nu så de ser vad jag har för mig :) Men imorgon blir de roadtrip med Gry till Lund, uppackning, handla käk sedan hoppas jag Julia kmr förbi på myskväll till vår mysiga lya. Ska ta kort så får ni se hur jag ska bo de nästkommande veckorna.


Dock ska jag först packa bilen imorgon, fixa ett G i tyska, tanka bilen, träffa Ewe & Beppan, och ungefär tusen saker till innan vi kan börja åka =) Målet är att komma iväg runt 13, tror dock de blir lite senare om jag känner mig & Gry rätt.

Nu ska jag sova, är faktiskt helt slut för har varit en hektisk dag.

natti natti.

Kommentarer
Postat av: Julia

Får jag lov att bjuda på middag? Ni lär väl inte ha tid att laga mat på kvällen när ni ska packa upp alla grejer... Så vad tyckt? Fisk eller fågel? Nakna eller påklädda kocken?

2009-04-16 @ 21:54:29
Postat av: Anonym

tycks*

2009-04-16 @ 21:55:34
Postat av: Malin

Julia, det hade varit kalasbra. Vi hör av oss när vi börjar närma oss Skåne :) PUSS

2009-04-17 @ 11:12:08
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0