Kväll..

Puhhh, sicken dag. Stress men har även varit en otroligt rolig dag. Det var som sagt squash i Karlskrona och det var faktiskt svårt och jobbigt. Vi försvann lite innan så vi kunde duscha i lugn & ro samt ta en fika. Halv sex var vi hemma igen, försenade och jag fick springa direkt till jobbet. Grymt mycket att göra så jag stressade runt till 20 då jag slutade.

Hämtade upp min cykel & började trampa hemåt, cykla är verkligen inte roligt alltså. Men väl hemma så beställde jag faktiskt pizza, tyckte jag var värd det efter denna dagen med all stress & även mycket träning har det blivit.

Nu ska jag börja med min rapport för mitt projektarbete & sedan även börja packa inför Dalarna för dagen imorgon är verkligen fullspäckad. Så det kommer bli en sen natt nu, men så blir det när man inte planerar ordentligt.


fick även en asgo present av Julia idag, ska ta en bild på den så lägger jag upp den i bloggen innan jag går & lägger mig :) Tack så mycket tösen för den!


later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var så lite så! Var bara tvungen att köpa den till dig ;)

2009-04-07 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0