Lugnt

Var uppe sedan 8 idag, blir tidigt här uppe i skogen. Mat får man hela tiden, fika, mat, mellanmål så kilona bara ökar känns det som. Usch! Tur att man kan ligga i spåret och träna lite. Idag har vi träffat små kusinerna och moster och morbror. Imorgon blir de ännu ner släkt, ja mammas släkt är fet! Ska fira morfar 70 imorgon så blir att träffa alla igen. Massa mys. Klimatet är faktiskt lite annorlunda här uppe så man blir trött. Nu sitter vi och dricker cider och har kollat på så ska det låta precis. Nu ropar det att jag ska vara med och spela kort. Stor kram Er Malin <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Malin! Nulägesrapport: Jag är nyss hemkommen från Ullared och nästan 3000 kr fattigare! Så, allt bra med mig. Nu blir det packning för... imorgon åker jag till LUND! Fett nice. Du, vi hörs. Kram!

2009-04-11 @ 18:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0