Lund

Gry & jag skulle bara till Skopunkten idag som låg cirkus 5 km utanför Lund, när vi kommer dit hittar vi ett stort shoppingcenter med Gina, Vera Moda, H&M mm. Så det blev både kläder & sedan tre skor på skopunkten inhandlade.
Får nog bli bättre på att hålla iordning min ekonomi tycker jag, hihi.

Vi har pluggat lite nu ikväll och nästan i skrivande stund har jag rengjort badkaret och ska krympa ner i ett varmt bad. Gry ska laga romantisk middag till oss, köttfärsås, spagetthi & en sallad. mumma!

Ikväll blir det plugg & bara ta de lugnt, är lite slitna som sagt och behöver fixa plugget för har grymt mycket kvar.

Nu väntar ett hett bad på mig :)

grabben, jag saknar dig !

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0