Lund

Jaha ni, det tog cirkus 3.5 h hit idag & då stannade vi på EKO stormarknad för att hitta brassestol till Gry som vi såklart glömde köpa & sedan blev de bara toapapper och en varsin matlåda. Har installerat oss i lägenheten lite & varit på Maxi & storhandlat. Blev 3 matkassar rikare men 1000 kr fattigare. Dock har vi mat ett tag framöver känns de som.


Jaha ni, jag trivs som fisken i vattnet för tillfället. Var skönt att komma hemifrån alla bekymmer, dock inte vissa vänner & familj. Men på lördag smäller de igen med innebandybrudarna ;) Ska bli en fest vi sent ska glömma :D Dock har vi hunnit med lite bravader jag & Gry, här kommer en liten summering.

- Kört i fel färdriktning
- Lämnat en kundvagn med mat på Willys då vi insåg att vi ville te Maxi istället
- Skämt ut oss för ett grabbgäng
- Julia skämdes tom för oss så hon ville inte följa med till Malmö, undra vad det kan bero på? (A)


Sedan diverse saker till som inte ska nämnas här skulle jag tro, det som händer i Lund stannar i Lund ;) Nu ska jag borsta tänderna & krypa ner till sömns. Eller prata först lite med people mm.


Till alla där hemma, jag har det bra. Längtan har ännu inte kommit!


god natt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Asså det kunde inte börjat bättre! :D Jo tack, nu har hjärtat hittat tillbaka till sin plats istället för halsgropen. Haha nee men lite krasslig är jag faktiskt i halsen, därför inte riktigt pigg. :/ Framför oss väntar nu iaf sex veckors... PLUGG!(?) HE HE!

2009-04-17 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0