natti..

Nyss hemkommen från denna kväll & den var gryymt bra faktiskt. Så jäkla klockren & go.

Började grillning hemma hos fia med lite flickor & pojkar, fler boys anlände sedan, mycket trevligt & mätt blev man :) Efter diskussioner om utgång så bestämdes det med en tapp skara, Annie, jag & Fia. Jag blidde chaffis för körde nyktert ikväll.

Till Palace där det sas att 90 inte kmr in, men när man redan ser Linda, Stickan & Liza där inne & Witte i kön så var jag tvungen att prova och såklart kom jag in :) sicken tur! Var ett coverband för gyllene tider som spelade idag, billy hette de. så jäkla bra & väldans mkt känningar i Bertilsson mfl. Mycket cl folk så de var grymt roligt. Blev dans till Billy & sedan schlagerbaren resten av kvällen. Så jäkla bra kväll då vi bruds shakade loss med Sköld, Krille, nyförvärv mfl. Fia & jag begav oss iväg runt tio i två för att slippa kön till jackorna, mobilen gick verkligen varm men hade som sagt lovat att köra hem Fia & Annie. Så blev inget i stan utan nu ligger jag hemma i Söderåkra, som sagt. Borta bra men hemma bäst. VI åkte förbi & hämtade upp Annie som tillbringade sin kväll på bistro & som sagt har jag kommit hem nu. Är dock inte så supertrött men får väl försöka slumra in.



Tack för en väldigt bra kväll killar & tjejer :)


det kommer fler gånger...

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0