Night

Har ju skrivit engelska hela dagen så det är engelska som snurrar runt i min skalle nu tillsammans med marknadsföring, uscha.

Nu ska jag krypa till sängs, börjar vid 9 imorgon. man blir grymt trött av att sitta vid datorn hela dagen & bara plugga, men duktiga har vi varit :)

Imorgon är de skola vid 9 till 15, har två lektioner & upprop. Båda lektionerna är engelska, har grymt mycket engelska nu faktiskt. Gillar inte de så supermycket men dags att tänka positivt. Tänkte jag skulle träna efter också, köpa mitt gymkort. JIPPI :D tänkte jag skulle försöka träna på gymet varje dag, de är inte farligt om man tränar olika kroppsdelar varje gång. kan göra de i håltimmarna, bättre än att åka hem till Lund & tillbaka igen.

nu blir de sängen, ska läsa lite i min företagsekonomibok tills jag somnar. ska stryka under & lite.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0