Ny dag, nya förutsättningar..


Har fått i oss frukost nu och ska börja plugga hade jag tänkt, listan är ganska lång på vad som ska göras idag. Jag har inte blivit sjuk om ni undrar där hemma, men Gry är morgonpigg så då är det bara att hoppa upp ur sängen också.

Idag ska jag sitta inom lägenhetens väggar tills detta plugget är klart:

Engelska, uppdrag 5
Marknadsföring, uppdrag 2 & 3
Svenska, uppdrag 2
Företagsekonomi, uppdrag 5
Rättskunskap plugga, munta imorgon

Detta är vad jag ska spendera min dag med och få inte lägga mig ikväll förrän detta är klart och jag känner mig taggad inför muntan som ska ske imorgon. Ikväll ska ni även få bilder på lägenheten :)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0