Onsdag, 2 dagar

Jaaa, det är bara 2 dagar kvar. Runt 13 åker jag & Gry ner till Lund på fredag. De ska bli grymt roligt, först en roadtrip & sedan ska vi vara framme runt 16 kanske lite senare för vi kmr väl säkert köra vilse ;)  Ska bli grymt roligt faktiskt! Sedan på kvällen hoppas vi på besök från en viss Julia som har befunnit sig i Lund en vecka redan. Lite mat & bara mysa.


Mitt rum är verkligen kaos, har fått ner allt i en resväska och i en stor Inter Sport trunk och då är verkligen inte allt nerpackat. Vet inte hur detta ska sluta alltså, böckerna ska ner, smink, mer kläder osv. Bilen kommer vara fullproppad på fredag, men man vill ju ha med sig absolut allt så man inte behöver sakna något när man åker sedan. Så det blir väldigt mycket packning men de jobbigaste är väl att packa upp allt igen & jag är säker på att både Gry´s och min packning kommer inte få rum i lägenheten, tyvärr.


Nu måste jag skicka in ett rättskunskapuppdrag, eller iaf börja med det så jag får in det ikväll, Munta i Malmö i det på måndag & vill verkligen ha MVG. Ska kolla över tyskan så jag får mitt G där på fredag. Längtar faktiskt med spänning på mina betyg i mitt Projektarbete, Idrott & Hälsa B samt Fysisk Träning B, hoppas på MVG i alla tre :)
Nehe, rättskunskap & tyska vatt de!



later.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman hoppas ni mår bra där nere. Jag hoppas att alla uppdrag är ok. Hur var första skoldagen.bra hoppas jag vi hörs i kväll skall laga mat nu till pappa och mig.Älskar dig kramar.

2009-04-20 @ 16:00:01
Postat av: Malin

Hej mammi ! Allt är bra här nere, tufft schema. tidiga mornar & sena kvällar, men de är bara ungefär 1.5 vecka så jag ska fixa de. trivs än så länge iaf :) Mendu, börja skriv på de nya inläggen ist för gamla, mycket bättre ;) Beppan får visa. Tycker om er, kram !

2009-04-20 @ 21:38:53
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa, vi mår bra. Alla uppdragen är inte klara men de är pågång iaf, är grymt mycket man ska hinna med. första skoldagen gick bra, bara upprop & engelska & de ska nog ordna sig. tycker om er, kram !

2009-04-20 @ 21:40:26
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0