Pictures

Här kommer några lovande bilder på lägenheten :)


ni ser, vi äter bra och nyttigt :)


min sovhörna & Gry´s plugghörna för tllfället :)


skohylla/bokhylla som finns i mitt rum


soffa som finns i mitt rum & det är min plugghörna :)


vår mikro/ugn samt "spisen" :)


vår söta lilla diskvrå, har precis diskat upp efter vår middag :) sedan har vi ett bord & två stolar också i köket. lagom och bra till oss :)


vår toalett, den är faktiskt ganska stor. har ett badkar också som jag gillar, får jag äntligen kunna bada :)


Grys sovhörna :)


vår överfulla garderob & jag måste väl erkänna att det är mina kläder mest :)


Nu har ni fått lite bilder på lägenheten, såklart har inte bara Gry en säng hon har ett skrivbord, spegel och lite andra saker också.

Nehe, nu ska jag ner & hämta kläder i torktumlaren samt stryka några tröjor.

later.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag vill ha den soffan :O

2009-04-19 @ 21:19:11
Postat av: Malin

de är min soffa så du kan inte få den. mohahah !

2009-04-19 @ 22:22:14
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/
Postat av: Malin

de är min soffa så du kan inte få den. mohahah !

2009-04-19 @ 22:22:29
URL: http://mmmaliiin.blogg.se/
Postat av: Boppelibopp här hemma i stugan min.

Har ni ingen tv:O bäst för dig att du inte tar hem one nights standers för ni skulle ju inte få plats om ni inte låg på varandra som man borde haha! ;) <3 PUUSSSS på dig syrran! Saknar dig här hemma men ska inte säga det så ofta för då lär du sakna mig tillbaka och det är inge bra haha! Älskar dig bästa syster! Du ska få se hur mitt liv har förändrats när du kommer hem ;) <3

2009-04-19 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0