Rolig dag

Idag steg man upp halv nio, alltid lika tidigt. Åt frukost, diskade och sedan gav jag mig ut och sprang lite. Blev nog 3 km bara men hade uppförsbacke hela vägen hem så de var grymt jobbigt. Somnade 30 min i soffan och sedan var det mat. Åkte med mamma till hennes faster och hälsade på. Sedan är vi nu påväg hem från moster Maria där vi har ätit lite och bara myst. Sedan blev det vattenkrig och de var något som kusinerna verkligen uppskattade. Så nu sitter jag i bilen och är lite blöt faktiskt men hade en mysig kväll. Imorgon blir det hemfärd så ska packa nu så man inte glömmer något. Åker runt halv åtta imorgon skulle jag tro. Bara att tvätta och börja packa igen för snart blir det Lund :-) Ville bara säga att allt har varit toppen och jag behövde verkligen komma bort, har haft en underbar tid här. Blir en tripp i sommar med syster också. Hihi. Hoppas ni har det bra där hemma och att påsken har varit bra för det har verkligen min varit! Hemma i söderåkra imorgon som sagt. Hörs då ;-) Stor bamsekram Er Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0