Sleep


Yees, nationella idag vid 9 & de gick bra. manligt & kvinnligt var temat, jämlikhet så pennan bara flödade. fick inte skriva mer än 600 ord och jag hamnade nog tusan där precis. känns bra ! pga att jag somnade runt 12 igår & gick upp vid halv sju så är jag hemma nu & ska sova en runda. ska ta bussen till Malmö tio i tre igen fö.r svenska & sedan ska jag träna på gymet när Gry ska ha biologi. Ska även hinna med realian & de.

hektiska dagar framöver men när engelskan är över imorgon ska de bli skönt, tror dock surtanten redan bestämt sig för att sätta G på mig hmm :( men den som lever får se, kanske gör en skräll !


god förmiddag dock säger jag natti natti.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0