Småland


Nu är jag hemma i Småland igen, blev grillat när jag kom hem och nu har jag precis ätit en glass. mumma. Skönt att träffa päronen och syrran, bara underbart att släppa allt & bara umgås med familjen på en vecka hinner man faktiskt sakna :)


Imorgon ska vi vara vid stan vid 9 så det blir att gå upp tidigt, ska köpa present till storebror och greja sedan blir de innebandy hela dagen. Ska spela mot varandra lagen emellan i CL & sedan blir de jubileumsfest. Ska bli skitroligt faktiskt, ska vara i Linsdal :) Ska förberede mig hos Jeili & blir nog även sovplats där också som det ser ut nu. Ingen skjuts hem så får bli Kalmar helt enkelt.


Nu ska jag umgås med familjen :) Kommer inte hinna skriva något imorgon så vi hörs på söndag.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0