cirka 6 h :)))))))))))))

Dagen/Kvällen blev väldans lyckad.

Pappa lagade grymt god mat till oss idag som vi myste & åt tillsammans, jag somnade nog en 20 minuter i soffan för man blir ganska seg av utgång även om man inte dricker. Runt 16 var de Torsås som gällde, syrran skulle på avslutning med innebandyn då alla lag i föreningen samlas & spelar lite tunering & har lite skoj.

Jag träffade Ewe & Karin, innan idag hade det ryktas om att de hade köpt en present till mig pga att jag fyller år imorgon och det hade de också. Fick världens sötaste berlock till mitt Thomas Sabo smycke, urgulligt! Verkligen stort tack till Karin & Ewe för det, ni är bra! Så nu ska jag byta ut mitt M mot denna berlocken.

Jag bjöd faktiskt dem på tårta, eller tårta & tårta men jag tyckte jag hade lyckats bra iaf. Köpte en Almondy daimtårta, men tanken som räknas :) Ews & jag gick sedan en promenad på en timme för att bli av med allt onyttigt, var väldans mys & alltid skönt att få prata av sig med den tjejen. Vi är så lika men samtidigt så grymt olika, piff & puff helt enkelt :) Sedan begav vi oss till Annie på besök för lite klippning så nu är man faktiskt lite kortare, de växer så grymt fort i nacken så behövdes trimmas innan dalarna & skåne.


Imorgon ska vi ha danskurs i skolan mellan 13-16, ska öva lite danser inför balen. Ska faktiskt bli roligt, dock får jag inte med mig JC som nog förmodligen är min kavaljer på balen utan får ta med lillsyrran så jag har en partner iaf. JC ligger i lumpen nu & kunde inte komma ifrån, surt tycker. Sedan blir de jobb & träning, får inte glömma att jag faktiskt blir 19 också. Min dag imorgon, ska bli en bra dag!

På torsdag åker jag vid 07.00 & återvänder på måndag igen. torsdag V.16 åker jag igen, sedan blir de goodbye för en bra tid framöver. dock kommer jag som sagt hem till cl´s jubileumsfest + lutar det åt att de blir valborg hemma med godingarna.




tror ni att det kommer synas att man blir ett år äldre? :)


Nu ska jag sova, för om exakt 6 timmar blir jag 19 vårar, är född 05.25 :)

denna helgen var precis vad jag behövde för att kunna stå på båda benen på jorden igen, jag tackar alla mina vänner för att ni finns! tillsammans är vi oslagbara, glöm aldrig de..

att läka tar tid, men tidigare än man tror så står man på båda benen igen. nu kan jag börja leva mitt liv som jag vill, jag går vidare till en ljusare värld..

god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0