SOL

Nu lyser verkligen solen igenom våra fönster och man blir så glad, hoppas på bra väder imorgon också. Var molnigt, grått och trist innan men sedan stack solen fram och vi blev genast mer sugna på plugg. Kan bero på vår powernap på en timme också (A)

Engelska 5 klar nu också, högen börjar bli mindre alltså. Är grymt skönt att bo med Gry för vi kompleterar varandra grymt bra faktiskt. Hjälps åt med plugget, har samma värderingar med matlagning, diskning, tvättning osv ;) Har nog hittat min själsfrände, synd att hon inte är grabb ;)

Ikväll ska vi äta rester från igår, blev lite för mycket köttfärsås och spagetthi så laxen får vänta till en annan dag. Ska bjuda Gry på vår a la pastagryta en dag också, mumma :) Lite synd att vi inte har någon ugn, men vi klarar oss.

Kommer hem på fredag som sagt och åker ner söndag igen. Sedan till alla er där hemma så kommer jag hem över valborg, åker hem torsdagen då valborg är och åker ner igen tisdag kväll eller onsdag förmiddag. Så ni kan vara lugna, jag spenderar valborg hemma i torsås/bergvara, mycket lugnare än de stora firandet som sker här nere, blir nog tryggast för alla.


nu ska jag boka tågbiljetter :)  & i nästa inlägg lovar jag er att ni ska få se bilderna på lägenheten! :)


borta bra men hemma bäst, det är ett sant ordspråk. lite hemlängtan har man men helt ärligt så trivs jag super !

later.


Kommentarer
Postat av: Julia

Men nej! Du ska fira valborg med mig och 30 000 andra studenter här i Lund!

2009-04-19 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0