Sol sol

Hemma igen en snabbvisit. Var i Kalmar för att kolla min sex-åriga kusins sista danslektion. De var grymt duktiga för att vara sex år, blev så stolt :) Hon sken som en sol idag när de berättade att jag skulle följa med & kolla, såklart betyder det mycket för en sådan liten skrutt. Sedan var den ynge också med, 3 år. Så det blev en massa mys :)

Har precis bytt kläder & fixat sminket. Nu ska jag iväg te Torsås & äta med skolan & ha skoj. Avslutningsmiddag och lite, sorligt men kommer ändå bli roligt. Bilderna från projektmässan, dansen, middagen kommer ikväll på facebook förhopningsvis om jag hinner. 

Unik, glad, sprallig, söt, trevllg, ambitiös. Tack för dessa ord!


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0