SOL

Sov till 11.15 idag när jag hade lämnat bilen hos farfar, behövde sova för jag håller nog på att bli sjuk & då är sömn den bästa medicinen har jag hört. hihi :) Skönt var de iaf. Har fått i mig lite frukost precis & snart bär det av.

Idag ska Fysisk Träning B till Karlskrona & spela squash & bowling, har jag valt squash för har aldrig gjort det så ska bli riktigt roligt faktiskt :) Sedan är vi hemma 17.20 så blir lite sen till jobbet, för ska jobba mellan 17-20. Ikväll blir det kanske en film också med en kompis. Måste även börja packa lite smått till Dalarna för imorgon är de fullspäckad dag, måste in te stan tidigare & greja med lite saker och vid 18 är de möte med innebandyn :)

Julia sa att hon har en ömtålig present till mig, undra vad det kan vara?? mhihih.

På med solbrillorna & hoppa på cykeln för nu ska jag iväg te bussen.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0