Soon

Har precis packat klart nu, blev två väskor men då fick jag även in skorna och hårfön, plattång mm. Så allt ligger i två väskor nu & sedan en väska jag har mobilemn & sådant i förstås. Så imorgon 07.00 bär det av till Dalarna, ska bli grymt skönt & det ryktas att jag ska köra först så gäller att vara pigg :) Ska bli skönt att komma bort lite, kommer dock blogga från mobilen lite då & då ;)

Som jag skrev i förra inlägget så har vi köpt en ny bil, fick ett kanonpris. Blev en Volvo V70 svart sådan, är hur fin som helst och jag är verkligen supernöjd över köpet. Så den ska vi glida runt i nu :)


Tränade som sagt nu ikväll & godegud vilken träning. Var mycket ben & lite armar + mage. Är faktiskt ganska mör i kroppen just nu, men hur rolig träning som helst :) Ska springa nu lite i morfars & mormors skogar hade jag tänkt mig. Möte hade vi innan & de gick super, blev riktig taggad inför nästa säsong & min hårdträning börjar på måndag har jag bestämt.



Nu ska jag sova så jag är pigg tills imorgon. Hoppas alla får en bra påsk och ät mycket mat. Sedan får väl lite godis slinka in hos vissa också, dock inte hos mig :P


tycker jag är fin på denna bilden, de andra kan vi klippa bort ;) hihih.


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA :)

Stor bamsekram

Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAT!? Du fin? Okej, det är du ju.. men jag kan va lite fin? Det är ju faktiskt en fin fin bild i sig! Haha.

Nice! Jag går faktiskt med på volvo. :)

2009-04-08 @ 22:53:53
Postat av: Julia

Var ju såklart jag som kommenterade...

2009-04-08 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0